KonzolePCRecenzije

Call of Duty Black Ops 4 – Recenzija

Treyarch je za svaki Call of Duty nastavak doneo nešto novo i revolucionarno, pored toga što je uvek na nivou. Iz tog razloga, uvek dižemo podijestal visoko kad se radi o ovom naslovu. Iznenađenja su uvek dobrodošla, mežutim, ovog puta to iznenaženje je došlo u vidu nedostatka single player kampanje, kao i dodatka u vidu battle royale moda. Kako se to odrazilo na sveukupno uživanje, pa ne bi da spoilujemo, skapiraćete u nastavku.

Call of Duty Black Ops 4 je smešten u ne tako dalekoj budućnosti u odnosu na Modern Warfare. Ali nije ni preterano futuristički. Što ga čini vrlo igrivijim, i bliskijim budući da nema scifi tehnologije, i sveg tog WTF momenta koji ista donosi.

Gledano sa strane mehanike, igra je još jednom zakoračila na stepeništu ka savršenosti. Fluidnost kretanja je fenomenalna, uz vrlo dobru fleksibilnost i mogućnost preskakanja prepreka bez da se iznervirate tako što ste se zaglavili i naravno, u mežuvremenu popili metak. Izbačen je dupli skok kao i trčanje po zidovima, što pozdravljamo gromoglasnim tapšanjem. Kad smo kod stvari koje su izbacili, tu je i spamovanje bombi. Naime, imaju CD, i iste mogu posedovati samo određene klase. Aaaaaa izbačen je i single player. Da, IZBAČEN, jer ono što postoji pod tim nazivom je tuga. Pretvoren je u solo misije koje prate priču specijaliste, koje se sastoje pretežno iz cutscene-a, i služi maltene samo kao tutorial za igrača. Iako smo većinski multiplayer igrači u redakciji, navikli smo na solidan single player koji uvek lepo zaokruži čitavu igru.

Elem, dosta smo pričali o svemu tome, iiiiiii vreme je za spotlight večeri. Multiplayer je brutalan. Tačka. TD i KC modovi su i dalje respektivni kraljevi, ali tu ima novih prinova koji nisu uopšte zanemarljivi, pa čak ni ne padaju u senku navedenih. Zaljubitelje CS-a, tu je mod pod nazivom Heist, dok (khm, znam ubiće me neki gameri) tu je i mod dobro poznat u Quake-u, gde postoji određen broj respawnova pod nazivom Control.

Blackout odvajamo zasebno, jer mod kao mod je već daleko poznat publici pod žanrom Battle Royale, ALI, zbog svog jedinstvenog stila, može preuzeti tron u moru tih igara. Sav taj realizam, i vizuelno iskustvo vojničke opreme, privlači veliku količinu igrača kojima se Fortnite smučio. Dok sa druge strane, izuzetno je lepo ispeglan, pa i igrače koji se kunu u PUBG dovlače ka sebi, jer se u dotičnoj igri i dalje bore sa loše programiranim net code-om, zbog koga mnogo njih napušta igru.

Zombiji su malo pali u drugi plan, budući da je BR žanr preuzeo binu i mnogim igrama današnjice, ali ne znači da je loš. štaviše, možda je i posećeniji nego ikad, ali ta cifra nikad neće preteći cifre koje Blackout ima. Za tu povećanu posećenost, moguće da je zaslužno ubacivanje još dve mape umesto standardne jedne koju je ranije imao.

Sve u svemu, Treyarch je uspeo da se opet prevaziđe i napravi nešto što je zaista zanimljivo za igrati. Blackout PUCA koliko je dobar battle royale mod, zombija ima na sve strane, a i ako ste fan counter strike-a, možete naći užitak u Rush modu. Mi ne želimo da vam dalje spoilujemo, a nadamo se da i nismo previše, te vam prepuštamo da igru zaigrate i uživate u svemu onome šta ona pruža!

Igru na test ustupio ComputerLand

Priča - 5
Gameplay iliti igrivost - 10