KonzoleRecenzije

Crash Team Racing NITRO FUELED Review (Nintendo Switch)

Crash Team Racing je za većinu cart racing žarn obožavatelja bio epitom savršenstva i zabave. Kao i za urednike gameriously portala, čiji dani su prolazili vrlo brzo uz CTR i Twisted Metal, te smo se ponadali da ćemo imati isto takvo “adrenalinsko iskustvo popaljeno split screen jurnjavom uz konstantno dobacivanje opaski jedni drugima”. Osmesi na licu i gromotresni smeh koji se prostirao gaming kutkom, daju naznake da je Nitro Fueled pravi pogodak 🙂

Igra je bukvalno sve ono čega se sećate iz originala, od avantura preko rimejkovanih staza. Kad smo već kod staza, nose sa sobom isti osećaj nostalgije prebojene novim i žarkijim bojama. Imali smo flashback momente kada smo upali na Crash Cove stazu, i samo to iskustvo vredi ove igre. Da ne odugovlačimo sa uspomenama, Nitro Fueled sadrži 31 stazu iz dva predhodna ostvarenja, i taman toliko da ne budu iste, kreativnost u vidu modernističnih izmena starih tekstura nam govori koliko kreatori igre nisu hteli da menjaju previše detalja, što je po nama za svaku pohvalu kad je u pitanju rimejk.

Naravno, od samog starta igra vam ne dozvoljava da se odvojite. Postoji više razloga za to, i možemo reći da je svaki opravdan. Bilo da su to botovi koji su u zavisnosti od težine koju izaberete izuzetno teški protivnici, bilo da je to ono konstantno vrtenje u glavi jedne te iste stvari (ne, pe pričamo o “dal si ikada mene voljela, kao tebe ja, dal si ikada, mene voljela, kao…” a to je “sledeći crate ima da bude onaj pravi, ima da sadrži power up koji mi treba da preokrenem situaciju”. Naravno tu i ja savladavanje krivina, izbegavanjke prepreka koje koliko god se činile benigdne, uvek nađete naćin da budete spljeskani u žaru trenutka.

Kao i u svakoj cart igri, ključ uspeha je savladavanje driftova. U ovom slučaju i boostova, jer savršen boost u startu trke, ili pred samu rampu da bi ste pokupili voćkicu i pojačali power up koji imate, vas deli od pobede ili poraza. Po nama najteže za novog igrača, jeste tajmiranje boosta, i možemo vam dati mali hint, mnogo je lakše gledati boju dima iz auspuha nego u donji desni deo ekrana 😉

E sad, kad su botovi u pitanju, znate da je došao deo u kome pričamo o modu avanture. Pre početka možete izabirati težinu kao i da li ćete igrati sa jednim likom kroz celu, ili ćete menjati u procesu. Da napomenemo, težinu koju izaberete za taj save file, ona i ostaje kroz čitavu avanturu. I nadamo se čak iako ste iskusni crasher, da ćete izabrati medium ako ne i easy da se lepo očeličite, pa tek onda da krenete na dalje. Mi smo se busali u prsa, kao mladi majmuni i naravno izabrali hard. IZUZETNO je teško dobiti trku na hard ako niste odigrali podosta sati. Uvek se pojavi bot koji ima u startu jaku prednost, ili nekim čudom vas prestigne u po ili na kraju trke. Sve mora biti perfektno, svaki power up savršeno iskorišćen, svaka krivina pravilno savladana, a svaka prepreka iskusno izbegnuta. Tu su naravno i boss trke, koje morate pobediti da bi ste otključali tog lika.

Kustomizacija karaktera i vozila je još jedan bonus koji će ubaciti malo dinamike u vaš CTR svet. Delove i skinove otključavate ma dva načina, skupljanjem po stazama ili kupovinom za wumpa coine. Naravno, postoje gradacije itema tj. retkosti, od običnih do legendardnih, i u skladu sa time estetski doživljaj raste. Wumpa coine skupljate bukvalno iz bilo koje aktivnosti, bilo da je to avantura ili split screen trke sa društvom. Nisu neke velike količine, ali sasvim dovoljne i pristojno izbalansirane.

Igra poseduje i online mod, koji za razliku od Team Sonic Racing nije imao nikakvih problema. Ping je bio nizak, nije bilo rubber bandinga, nikakvih crashova (crash he he), i sličnih problema. Odlična edicija u igri ako ne možete biti u prilici da sa prijateljima sednete za hot seat.

I eto, približili smo se kraju, iako postoji još dosta toga što bi ispričali, raznih šala i opaski koje bi preprilali, ALI, ovu igru treba iskusiti bilo da ste stari igrač ili novi, te ostatak ostavljamo vama. Nas je vratilo u vrlo lepi period mladosti, okupilo staru ekipu, vratilo i nekadašnmji pomalo bajati ali nostalgični humor, te smo možda malčice i subjektivni. No da ne odugovlačimo finish, Crash Team Racing NITRO FUELED je sve ono što sto očekivali, čak i više od toga. GARANTUJEMO da će vam pružiti sate i sate uživanja, i najobjektivnije smatramo da je ovo rimejk vredan originala!

Igru je obezbedio ComputerLand

Gameplay iliti igrivost - 85%
Faktor zabave - 95%