KonzoleRecenzijeSony PS

Naruto to Boruto: Shinobi Striker – Recenzija

Priznaćemo vam u samom startu, nismo veliki ljubitelji Naruto (a tek Boruto) anime i manga serijala. Da znam, sad će nas hrpa hejtova dočekati, NO, izdržaćemo to “muški” i preći na stvar!

A ta stvar je davanje objektivne ocene, ovom novom naslovu koji ima teški zadatak, da ispuni očekivanja nakon ogromnog uspeha Ultimate Ninja Storm serijala. Budući da nismo ljubitelji, a ni hejteri, verujem da ćemo dorasti tom zadatku.

…. Međutim, zvučaće totalno pristrasno, ne ka samom anime-u, već ka serijalu igara, već u startu nam se nije svidela promena koju su uveli. Naime, dosadašna mehanika serijala je bila takva da prepričava Narutovu priču, uz fokus na 1 v 1 borbe, dok u Shinobi Strikeru imate sad opciju da kreirate vašeg lika, a sama borba se fokusira na 4 vs 4 online borbe. Ajde, da ne budemo skroz negativni oko toga, uvek je zanimljivo kreirati vašeg lika!

Da naravno da smo morali ludog lika u G bojama! 😀

Nakon kreacije karaktera, odmah vas baca u tutorial mod, koji ne možete izbeći. Za nas koji preskačemo tutoriale, to je veliki trn u oku, ali svakako je koristan novijim igračima. Kakashi je naravno tu da se pobrine za vas, i pokuša da vam olakša ovu kopiju od mehanike Dragon Ball Xenoverse-a. Nemojte pogrešno shvatiti, Xenoverse je odličan, no u Shinobi Strikeru izgledaju nedorađeno u poređenju. Sve to znači da je borba izuzetno brza, kao i kretanje.

Tu je i određeni set single player misija, kao i coop misija. Naravno, tu su i multiplayer online modovi u kojima igrate protiv igrača iz suprotničkog tima, poput king of the hill, capture the flag i team deathmatch. Za sve fanove, tu je i opcija da se izabere mentor pod kojim ćete učiti (da, svi originalni hype karakteri iz Naruto animea).

Izvini Naruto brate, nisi toliko kul!

Lobi nije preterano zabavan, ali ni preterano dosadan. Svakako bi želeli da se može nešto više raditi pored druženja sa ljudima. Takođe u lobiju kustomizujete vašeg lika. Bilo da su to oružja, skillovi, kozmetika itd. Kustomizaciju pozdravljamo kad je već igra krenula u tom smeru, i moramo reći da je dobro odrađena. Svakako se vidi da je to jedan veliki deo igre (mada ne sumnjamo da će gomila Naruto look-alike likova trčati naokolo). MMO elementi koje igra vuče se vide i u statovima, gde baš imate slobodnu volju da prilagodite iteme vašem stilu igranja. Takođe se to primećuje i u sastavu timova, jer jelte, ne može boss fight sa 4 dps-a!

Kažu ne nosi nož u okršaj sa pištoljima

Grafički gledano, igra ispunjava sve uslove anime/manga fanova. Zaista izgleda prelepo u manga stilu, uz veliku količinu detalja.

Da se vratimo malo na borbu. Ako niste igrali ovaj tip igara, biće vam malo teže da se povežete u startu. Što je dodatno otežano nedostatkom osećaja da zapravo udarate nekoga, pored toga što je haptic feedback na joypad-u. Sa druge strane, kontrole su poprilično lake, gde imate slabiji i jači udarac koji u zavisnosti od klase radi drugačije. Takodje tu su i jutsu skillovi. Blok i dodge se podrazumevaju.
Veliki problem na koji smo naleteli je taj da su većina ultimate jutsu skillova smrtonosni, i kad kažemo smrtonosni, zaista to i mislimo jer vam svuku HP sa 100 na 0. I vrlo ih je teško izbeći.

Naruto to Boruto: Shinovi Striker je igra koju će svaki fan serijala voleti, čak i pored navedenih nedostataka. Objektivnije ne može, jer i nas je zainteresovala igra pored toga što ne ispunjava predispozicije koje zahtevamo u većini slučajeva i svakako ćemo nastaviti da je igramo.

Grafika - 8
Gameplay iliti igrivost - 5
Priča - 7.5